زیارت امام رضا


عاشق

دوباره یا صد باره سلام یک سلام به عاشقای خسته

میدونیین بچه ها شب ۲۳ماه رمضان تنهایی رفتم حرم امام رضا جاتون خالی خیلی حال داد کلی با اقا درد دل کردم اقا هم که مهربون روز بعد جوابم و داد نه کامل ولی بهم نشون داد باید امیدوار باشم باید توکل کنم بهم فهموند درسته مهربون ولی باید یاد بگیرم همیشه شکر گذار باشم همیشه توکل کنم نه تنها وقتی نیاز دارم وقتی کارم گره میخوره بهم فهموند که هرچی میخوام از خدا بخوام از اهل بیت بیامبر(ص) و بیامبر(ص) بخوام مطمئن باشم که مهربونن و بزرگ دست رد به سینه کسی نمیزنن ولی خدایی خیلی بزرگن دقیقا روز بعد نشونه ای که میخواستم رو بهم داد بس از الان امیدم بیشتر میشه توکلم بیشتر میشه من از این به بعد مهتاب رو از هیچکس جز خدا و اهل بیت نمیخوام

فقط خدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 13 شهريور 1389برچسب:,| 0:38 | مرتضی|

De$ign:khanoomi